הצוות המקצועי

הצוות המקצועי של "להתגרש בשלום": עורכי דין, אנשי טיפול ויועצים כלכליים – מסורים לטובתכם!

צוות "להתגרש בשלום" ערוך לסייע לכם ולבני זוגכם באופן יעיל, מהיר ודיסקרטי בתהליך הגירושין.
כולנו ב"להתגרש בשלום" עברנו הכשרה מיוחדת לעסוק בתהליך ה"גירושין בשיתוף פעולה" בהתאם לסטנדרטים של האירגון הבינלאומי ה- IACP
(International Academy of Collaborative Professionals).
כולנו התקבלו כחברים  מן המניין בארגון העולמי (ומחדשים חברות מדי שנה).
בתהליך ה"גירושין בשיתוף פעולה" הצוות המקצועי מונה שני עורכי דין (כל אחד מהם מייצג בן זוג) מומחה רגשי ומומחה כלכלי.

עורכי דין

בהליך הגירושין בשיתוף פעולה יש צורך לנסח הסכם משפטי, גם כשאין התדיינות בבית המשפט. עורכי הדין שלנו, הינם בעלי ניסיון רב בתחום דיני משפחה והגירושין. כל אחד מעורכי הדין ייצג אחד מכם, יספק לכם ייעוץ משפטי שוטף, בהתאם לחוק, לפסיקה ולצרכים שלכם, יסייעו לכם לנתח את המידע והנתונים המשפטיים, הרלבנטיים למקרה שלכם, יסייעו בהגדרת הצרכים והמטרות שלכם וייצגו אתכם בתהליך המשא ומתן בכל שלב בהליך ה"גירושין בשיתוף פעולה". עורכי הדין ביחד עם יתר המומחים יסייעו להביא אתכם להסכמות שיהיו הבסיס להסכם הוגן, אשר יתן מענה לכל אחד ואחת מכם. כדי להשיג מטרה זו פועלים עורכי הדין של שניכם בשיתוף פעולה מלא ביניהם, למציאת פתרונות טובים עבורכם, תוך שקיפות מלאה. עורכי הדין ינסחו יחדיו הסכם עבורכם, ואף ילוו אתכם באישורו בערכאה המשפטי.
עורכי הדין נעזרים במומחים הרגשיים והכלכליים במציאת פתרונות יצירתיים לטובת הלקוח והתא המשפחתי כולו.

לעורכי דין

מומחה משפחתי

המומחים המשפחתיים שלנו כוללים פסיכולוגים קליניים, פסיכותרפיסטים, עו"ס ו/או מטפלים משפחתיים וזוגיים. כולם בעלי ניסיון רב בטיפול במצבי פרידה ובגירושין. הם יסייעו לכל אחד מכם בתמיכה רגשית, שתתרום לתחושת המוגנות שלכם ולקידום הדיאלוג ביניכם. המומחה המשפחתי יאפשר הבנה של הקשיים והצרכים שלכם, יעזור לכם במציאת הכלים להתמודדות עם המתח, הלחץ, החרדה והכאב, הכרוכים בפרידה ובקביעת המטרות והיעדים העיקריים שלכם, הנוגעים להליך הגירושין ולפרידה.
המומחה המשפחתי יסייע לכם לפתח מיומנויות תקשורת הורית וזוגית חדשות ביניכם, בהתאם למצב המשתנה. כמו כן יבנה איתכם "תוכנית הורית" לשלבים שלאחר הגירושין. במקרה הצורך יתן המומחה הריגשי ליווי ותמיכה גם בתקופה שלאחר הגירושין, תוך תקשורת הורית מיטבית, שתאפשר לכם לצאת לדרך לחיים החדשים, ללא משקעים, תוך שיתוף פעולה ביניכם כהורים.

למומחה משפחתי

 

מומחה ילדים

מומחה הילדים הוא פסיכולוג ו/או פסיכותרפיסט שהינו מומחה לילדים. מומחה הילדים יפגש עם ילדיכם, בהתאם לצורך, וישמיע את "קולם" בהליך, יביע את צרכיהם ויסייע לכם לשים את צרכי הילדים בעדיפות עליונה, על מנת לסייע לילדיכם ולכם להתמודד עם הסיטואציה המורכבת. מומחה הילדים יאפשר ביטוי לרגשותיהם של ילדיכם, תוך עידודם למחשבה יצירתית ואופטימית על העתיד.  במקרה הצורך יתן מומחה הילדים תמיכה רגשית לילדים בתקופה שלאחר הגירושין.

למומחה ילדים

מומחה הכלכלי (הפיננסי)

המומחה הכלכליים שלנו (כלכלן, רו"ח, אקטואר – על פי העניין) הוא מומחה לתחום הפיננסי. הוא יסייע בנושא האקטואריה, היוון זכויות פנסיוניות, הערכת שווי חברות (ככל שיש צורך בכך) וכל הסדר שיקדם חלוקת רכוש תוך הסדר פיננסי מטיב לשניכם, מתוך מבט למצב הקיים וכן לצרכים העתידיים.
אנשי הצוות עובדים בתיאום מלא בינינו ועמכם מה שמאפשר הליך יעיל עם תוצאות מיטביות, לאורך שנים, עבור משפחתכם.

אתם מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ עם כל אחד מאנשי הצוות של "להתגרש בשלום".

למומחה הפיננסי
לקבלת כל אנשי מקצוע יש ללחוץ כאן